The poweraudio Forum is managed by a team of tallented administrators that have made it their mission to offer projects, schematics, designs and their advice free of charge. By making a small donation you can aid in the further development and running costs of this community. We thank you for the support!
Forumul Poweraudio este manageriat de o echipa de administratori talentati care au misiunea de a furniza proiecte, scheme, schite si sfaturi in mod gratuit. Facand o donatie, puteti sa ajutati la dezvoltarea si acoperirea costurilor de operare si dezvoltare a acestei comunitati. Va multumim pentru ajutor!

forumpoweraudio.ro

>> Bine ati venit pe forumul Poweraudio - Cel mai mare forum PROaudio din Romania <<
Acum este Joi Apr 18, 2024 7:21 pm


Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 4 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: dB Difuzor
MesajScris: Sâm Noi 14, 2015 8:58 am 
Am o intrebare ca ma macina de ceva timp.. sunt incepator asa ca vreau sa aflu cat mai mult !
Pentru un difuzor de 10 inch (e10-150 sa zicem) sunt destui 95 dB sau se putea si mai mult?


Sus
  
 


 Subiectul mesajului: Re: dB Difuzor
MesajScris: Sâm Noi 14, 2015 12:52 pm 
Neconectat
Director General 0766332366
Director General  0766332366
Avatar utilizator

Membru din: Joi Oct 27, 2005 7:33 pm
Mesaje: 19820
Localitate: La sediu
Discutia este mai ampla.

Exista niste factori limitatori in constructia si functionarea unui difuzor dictati de legile fizicii.

mai pe scurt, nu poti avea un difuzor care sa fie foarte eficient, sa functioneze in incinta relativ compacta si sa aiba extensie buna in joase.

Pentru oricare dintre acesti 3 factori trebuie sa renuntam la ceilalti.

De exemplu, daca vrem sa obtinem un difuzor cu extensie buna, vom pierde din eficienta si va trebui sa avem o incinta mare ca si volum.
Daca vrem un difuzor eficient, cu SPL mare, va trebui sa renuntam la extensie.