The poweraudio Forum is managed by a team of tallented administrators that have made it their mission to offer projects, schematics, designs and their advice free of charge. By making a small donation you can aid in the further development and running costs of this community. We thank you for the support!
Forumul Poweraudio este manageriat de o echipa de administratori talentati care au misiunea de a furniza proiecte, scheme, schite si sfaturi in mod gratuit. Facand o donatie, puteti sa ajutati la dezvoltarea si acoperirea costurilor de operare si dezvoltare a acestei comunitati. Va multumim pentru ajutor!

forumpoweraudio.ro

>> Bine ati venit pe forumul Poweraudio - Cel mai mare forum PROaudio din Romania <<
Acum este Joi Mar 28, 2024 9:52 pm


Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 2 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Thomann - service fail
MesajScris: Sâm Iun 15, 2013 8:45 pm 
Neconectat
Admin
Admin
Avatar utilizator

Membru din: Dum Oct 30, 2005 12:35 pm
Mesaje: 1819
Localitate: Tr.Severin
Pe scurt.

Am făcut un serviciu cuiva.
I-am adus un microfon headset Shure de la Thomann. Microfonul este unul mediu. Nici prea prea nici foarte foarte.

După câteva luni s-a stricat transmițătorul. După câteva minute se oprește.
baterie bună, bla, bla, bla.

Ok îl trimit la service.
Prin poștă, cu ochi mirați de funcționară care nu știa și nu auzise de sistemul de retur ...etc.

După o lună, primesc email de la ei, cum că l-au trimis înapoi și că nu au găsit niciun defect. Mi-a trecut un junghi prin inimă, pentru că sunt telepat și simt prostia de la distanță. Însă ideea mea bună despre nemți m-a bruiat. Am zis că aștept să văd ce și cum.

A venit microfonul, l-am băgat în meserie și după exact trei minute, fleoșc, a murit.

Tipii din service cred că l-au pus în funcțiune, au zis un doi doi zece și au văzut că merge. Și-au spus că cleintul e idiot și nu are habar să-l folosescă, l-au ambalat și mi l-au trimis la loc. Au ignorat total biletul lipit pe trasmițător în care descriam problema. E posibil să nu fi știu engleză tehnicianul.

Evident, am pus mâna pe telefon și am sunat la Thomann.
Acolo e ca la telefonia mobilă. Operatorii au o listă cu răspunsuri standard, făcute pentru tâmpiți.

De exemplu:

Dear Daniel,

thank you for your call and the information. We are sorry to hear about that.
We´ve checked the situation with the responsible department for you.
They asked if you use this wireless system together with other wireless systems? Have you checked if the frequency is the correct one?

Thank you,

Best regards
R***********r

Tentația e mare să le traduci în germană ceva în genul &*$#.;\^% /+$$$°@ madăr facăr șaise.
Nu pot să cred că tehnicianul polii a pus întrebări la care răspunsul e ”sunt un cretin care încurcă sistemele și frecvențele”.

Acum vor să-l trimit înapoi.
Iar stă o lună pe acolo și parcă văd că mi-l trimit înapoi la fel cum a venit.

Cică germania e the best.
E fix lula. În ultimii ani am văzut atât de multă indolență și prostie în germania de mi s-a aplecat. Încurcă borcanele, nu sunt capabili să înțeleagă ce le spui și ce le pretinzi. În țâșpe situații mi-au încurcat mărfuri, au trimis facturi greșite, chestii din astea. mi-au dat factura unui amărăștean de la Bacău, în puii mei, alți nemți de nemți. Abia acasă a văzut contabila ce acte îmi însoțeau marfa. iar cu intracomunitarele e nasol de tot în caz că le încurci, pentru că e verifcare încrucișată.

Luni am fost în Germanika.
Scurt și pe fugă. La o altă firmă de audio.
Frații mei, nesimțire cât cuprinde. Îi durea în polă de tot. La ora 12 s-au cărat la masă și ne-au lăsat să-i așteptăm. Apoi s-au dus la cafea.
puțin le păsa că niște fraieri au venit cale de 1300 de km făcuți în 14 ore și că trebuiau să conducă alte 14 ore înapoi.

În altă ordine de idei, se bagă careva în microfon să se uite la el, poate îi dă de cap?
Eu nu mai am nervii necesari și la gândul că trebuie iar să dau ochii cu poștașii, să le explic o jumătate de ceas cu e cu trimisul de colete în germania, mă apucă lehamitea.

_________________
Pot fi contactat telefonic in cazul ca nu raspund la mesaje: 0742/070.470.


Sus
 Profil  
 


 Subiectul mesajului: Re: Thomann - service fail
MesajScris: Dum Iun 23, 2013 8:50 pm 
Neconectat
Ultramoderator
Ultramoderator
Avatar utilizator

Membru din: Mar Feb 07, 2006 12:52 pm
Mesaje: 1484
Localitate: Timis Country
:lol:
Pentru astfel de probleme, desfaceam jucaria sa ma uit dupa lipituri imperfecte.

Din pacate, atat producatorul cat si probabil service-ul, l-a desfacut, l-a testat cu un testor dedicat, a trecut testul si i-a dat verde; sau probabil ca informatia ca se intrerupe dupa 3 minute nu a mai ajuns pana la el, pieduta te miri pe unde, sau el a neglijat "parerea" clientului.
In industrie, in productie, nimeni nu testeaza aparatul mai mult de cateva secunde, si toate functiile. Daca dupa cateva minute apar probeme tehnice...asta e! nenorocirea clientului.

Exemplu; la noi la firma producem stopuri pentru diverse masini(din alea pentru frana, pozitie, semnalizare, ceata etc); testul produsului dureaza cel mult 10s.
Daca am testa mai mult timp, ar creste pretul produsului. Evident ca becurile se pot arde/intrerupe si pana cand ajung la clinetul final sau dupa o 2min de functionare; nu avem de unde sa stim.

_________________
|Dr007|


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 2 mesaje ] 

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România